روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ چهارشنبه ۱۶ آذر - شماره 4266

 هم اندیشی مدیریت شهری هشتگرد برای ارتقاء خدمات  به شهروندان

 ساوجبلاغ – سیروس رنجبرکهن:  جلسه هم اندیشی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر با سرپرست شهرداری و جمعی از معاونین و مسئولین واحدهای شهرداری هشتگرد برگزار شد.
 در این جلسه معاونین شهردار و مسئولین واحدها گزارشی از اقدامات چند ماه اخیر خود ارائه نموده و همچنین کاستی ها ، ناهماهنگی ها و سایر مشکلات را تشریح نمودند .
 مهندس رئیسی سرپرست شهرداری با تقدیر و تشکر از اعتماد رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ، از کلیه پرسنل خواست تا با تمام توان در جهت اجرای اهداف عالی پارلمان شهری که نهایتاً منتج به ارتقاء خدمات به شهروندان ، تسریع در روند کار و تکریم ارباب رجوع خواهد‌ بود تلاش نمایند
 وی حضور شورای جوان و انقلابی در پارلمان شهری هشتگرد در دوره ششم را نوید بخش اصلاح امور ، پویایی مجموعه و تعامل با سایر دستگاه ها دانست و از زحمات پرسنل تقدیر و تشکر نمود .
 مهندس مؤیدی رئیس شورا با اشاره به اقدامات خوب شهرداری و اتحاد اعضای شورا ،  از تسهیل در امور و لزوم تحقق بودجه سخن گفت .  وی گفت : تحقق بودجه سال ۱۴۰۱ نیازمند تحرک بیشتر در مجموعه است و انتظار می رود با حضور سرپرست جدید شهرداری که از پرسنل کارآمد ، با تجربه و آشنا به امور می باشد شاهد تحولاتی مشهود در روند پیشبرد امور باشیم .
 مؤیدی به اتحاد ، همفکری و تلاش اعضای شورای شهر و بررسی نواقص و مشکلات در کمیسیون‌های تخصصی اشاره کرد و خواستار همکاری پرسنل شهرداری با سرپرست مجموعه برای رفع آنها شد .  مؤیدی در ادامه به اهم وظایف شهرداری اشاره کرد که نیاز است تا مجموعه مدیریتی به ویژه معاونین محترم در جهت انجام وظایف ذاتی خدماتی ، عمرانی فرهنگی و ... بیشتر تلاش نمایند .
 سرکار خانم صالحی دیگر عضو شورای اسلامی شهر از زحمات کلیه کارکنان تقدیر و تشکر نمود و تکریم ارباب رجوع را به عنوان سرلوحه کار مدیریت شهری دانست .
 نگهداری و بهره برداری بهینه از امکانات و سرمایه ها ، مبلمان شهری ، موضوعات اجتماعی و تدوین برنامه های راهبردی از جمله موارد مورد تاکید این عضو شورا بوده است .
 جلسات هم اندیشی رئیس و اعضای شورای شهر با پرسنل شهرداری از جمله رویکردهای جدید پارلمان شهری است که می‌تواند تسهیلگر امور و موجب رفع بسیاری از مشکلات و بهره مندی از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود گردد که امیدواریم این رویه مستمر باشد .

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه